
Anna Szenczi
Analýzy kľúčových slov
Analyzuje kľúčové slová, navrhuje informačné architektúry webov a optimalizuje stránky pre vyhľadávače.
Vývoj Mabidacu
Čistí a dáva formu dátam, ktoré sú potrebné pri vývoji Mabidacu – nášho nástroja na analýzu kľúčových slov a návrh webu.
Top analytik
Anna má skúsenosti s vedením vlastnej firmy. Presne vie, čo majiteľ webu od analýzy kľúčových slov očakáva a čo potrebuje. Navyše perfektne rozumie hľadajúcim, takže vždy odporučí stránku, ktorá presne zodpovie jeho záujem.



Čo ju na práci baví
-
Šetrím ľuďom čas
SEO znamená, že používateľ dostane čo najpresnejšiu odpoveď od vyhľadávača a nestráca čas zdĺhavým vyhľadávaním. Som rada, že k tomu prispievam.
-
Viem, čo ľudia chcú
Baví ma nachádzať nové produkty alebo služby pre klienta, ktorými by mohol rozšíriť svoju ponuku. Na základe vyhľadávania presne vieme, čo ľudia chcú.
Blog
Hodnotiace faktory Yandexu
Pred pár dňami unikli hodnotiace faktory z Yandexu. Čo sa týka štruktúry vyhľadávača, ako funguje, čo je MatrixNet, apod., som najlepší článok videl od Michaela Kinga. Ja sa budem venovať len hodnotiacim faktorom.
Ako kupovať spätné odkazy?
Kupovanie spätných odkazov je jedna z možností linkbuildingu, ktorá sa veľmi často využíva v konkurenčných oblastiach SEO. Ide o najľahší, najrýchlejší, ale aj najrizikovejší spôsob, ako získať spätné odkazy. Na čo si dávať pozor?
Aby vám pri SEO bolo rozumieť
Používate výrazy ako pejdža, sajta? Zdá sa vám, že URL, odkaz, stránka a stránky vyjadrujú to isté? Myslíte si, že výraz "mapa stránok" je jednoznačný? Neviete, aký je rozdiel medzi externým a spätným odkazom? Tak tento článok je pre vás.