Odborný garant

Každá práca prechádza Tiborovou kontrolou, musí vyhovovať jeho štandardom.

Vývoj metód a testovanie

Je hlavným zodpovedným za vývoj a overovanie nových postupov alebo nástrojov pre SEO.

Konzultácie

Ak si objednáte SEO konzultácie, budete hovoriť s ním.

Technické SEO

Ak si už ostatní nevedia rady, skončí to na ňom.

20 rokov skúseností

Tibor sa venuje SEO tak dlho, že si pamätá Google update menom Florida (rok 2003). Je zakladateľom portálu SEOchat.sk, neskôr firmy Gradeta. Od roku 2009 školí SEO a učil veľkú časť SEO konzultantov na Slovensku. Pracoval na viac ako 300 weboch, od menších až po weby s miliónmi návštev za mesiac.

O2
Allianz
Weber
SSE
Satur
PC expres
Dixi
Raiffeisenbank

Čo ho na práci najviac baví

  • Analýzy a rozhodnutia založené na dátach

    Akékoľvek. Je pre mňa fascinujúce, že z chaotického zhluku nejakých dát správnou metódou dospejete ku použiteľnému výstupu, na základe ktorého sa viete rozhodovať.

  • Experimenty

    Každý nový pokus je niečo, čo nikto iný nevidel. Môžete o tom povedať iným, ale len vy budete vedieť všetky detaily toho, za akých podmienok to niečo funguje.

Blog

Hodnotiace faktory Yandexu

Pred pár dňami unikli hodnotiace faktory z Yandexu. Čo sa týka štruktúry vyhľadávača, ako funguje, čo je MatrixNet, apod., som najlepší článok videl od Michaela Kinga. Ja sa budem venovať len hodnotiacim faktorom.

01.02.2023

Čítať ďalej

Ako kupovať spätné odkazy?

Kupovanie spätných odkazov je jedna z možností linkbuildingu, ktorá sa veľmi často využíva v konkurenčných oblastiach SEO. Ide o najľahší, najrýchlejší, ale aj najrizikovejší spôsob, ako získať spätné odkazy. Na čo si dávať pozor?

01.12.2020

Čítať ďalej

Aby vám pri SEO bolo rozumieť

Používate výrazy ako pejdža, sajta? Zdá sa vám, že URL, odkaz, stránka a stránky vyjadrujú to isté? Myslíte si, že výraz "mapa stránok" je jednoznačný? Neviete, aký je rozdiel medzi externým a spätným odkazom? Tak tento článok je pre vás.

13.10.2020

Čítať ďalej