
Tibor Peták
Odborný garant
Každá práca prechádza Tiborovou kontrolou, musí vyhovovať jeho štandardom.
Vývoj metód a testovanie
Je hlavným zodpovedným za vývoj a overovanie nových postupov alebo nástrojov pre SEO.
Konzultácie
Ak si objednáte SEO konzultácie, budete hovoriť s ním.
Technické SEO
Ak si už ostatní nevedia rady, skončí to na ňom.
19 rokov skúseností
Tibor sa venuje SEO tak dlho, že si pamätá Google update menom Florida (rok 2003). Je zakladateľom portálu SEOchat.sk, neskôr firmy Gradeta. Od roku 2009 školí SEO a vychoval veľkú časť SEO konzultantov na Slovensku. Pracoval na viac ako 200 weboch, od menších až po weby s miliónmi návštev za mesiac.








Čo ho na práci najviac baví
-
Analýzy a rozhodnutia založené na dátach
Akékoľvek. Je pre mňa fascinujúce, že z chaotického zhluku nejakých dát správnou metódou dospejete ku použiteľnému výstupu, na základe ktorého sa viete rozhodovať.
-
Experimenty
Každý nový pokus je niečo, čo nikto iný nevidel. Môžete o tom povedať iným, ale len vy budete vedieť všetky detaily toho, za akých podmienok to niečo funguje.
Blog
Hodnotiace faktory Yandexu
Pred pár dňami unikli hodnotiace faktory z Yandexu. Čo sa týka štruktúry vyhľadávača, ako funguje, čo je MatrixNet, apod., som najlepší článok videl od Michaela Kinga. Ja sa budem venovať len hodnotiacim faktorom.
Ako kupovať spätné odkazy?
Kupovanie spätných odkazov je jedna z možností linkbuildingu, ktorá sa veľmi často využíva v konkurenčných oblastiach SEO. Ide o najľahší, najrýchlejší, ale aj najrizikovejší spôsob, ako získať spätné odkazy. Na čo si dávať pozor?
Aby vám pri SEO bolo rozumieť
Používate výrazy ako pejdža, sajta? Zdá sa vám, že URL, odkaz, stránka a stránky vyjadrujú to isté? Myslíte si, že výraz "mapa stránok" je jednoznačný? Neviete, aký je rozdiel medzi externým a spätným odkazom? Tak tento článok je pre vás.