Obsahová stratégia

Janka je náš obsahový stratég. Hľadá nové nápady na obsah, ktorý pomáha návštevníkom webových stránok.

Analýzy kľúčových slov

Analyzuje kľúčové slová, navrhuje informačné architektúry webov a optimalizuje stránky pre vyhľadávače. Používa pri tom náš interný nástroj na analýzu kľúčových slov – Mabidac.

Obsahový guru

Janka vyniká pri obsahových auditoch. Je našou odborníčkou na skratky ako E.E.A.T. či YMYL. Výrazne vylepšila naše obsahové audity, ktoré zaručia, že naši partneri budú mať najlepší obsah spomedzi všetkých konkurentov a lepší ako ten od umelej inteligencie.

Weber
Allianz
Dixi

Čo ju na práci baví

  • Pravá aj ľavá hemisféra

    Baví ma, že pracujem aj s analytikou, aj s kreatívou - navrhujem štruktúru webu a odporúčam ako tvoriť kvalitný a zaujímavý obsah.

  • Rôzne druhy podnikania

    Do Gradety ma prilákala aj možnosť pracovať pre zaujímavých partnerov. Baví ma detailne spoznávať, čo partner ponúka a ako jeho business funguje.

Blog

Hodnotiace faktory Yandexu

Pred pár dňami unikli hodnotiace faktory z Yandexu. Čo sa týka štruktúry vyhľadávača, ako funguje, čo je MatrixNet, apod., som najlepší článok videl od Michaela Kinga. Ja sa budem venovať len hodnotiacim faktorom.

01.02.2023

Čítať ďalej

Ako kupovať spätné odkazy?

Kupovanie spätných odkazov je jedna z možností linkbuildingu, ktorá sa veľmi často využíva v konkurenčných oblastiach SEO. Ide o najľahší, najrýchlejší, ale aj najrizikovejší spôsob, ako získať spätné odkazy. Na čo si dávať pozor?

01.12.2020

Čítať ďalej

Aby vám pri SEO bolo rozumieť

Používate výrazy ako pejdža, sajta? Zdá sa vám, že URL, odkaz, stránka a stránky vyjadrujú to isté? Myslíte si, že výraz "mapa stránok" je jednoznačný? Neviete, aký je rozdiel medzi externým a spätným odkazom? Tak tento článok je pre vás.

13.10.2020

Čítať ďalej