
Janka Bareková
Obsahová stratégia
Janka je náš obsahový stratég. Hľadá nové nápady na obsah, ktorý pomáha návštevníkom webových stránok.
Analýzy kľúčových slov
Analyzuje kľúčové slová, navrhuje informačné architektúry webov a optimalizuje stránky pre vyhľadávače. Používa pri tom náš interný nástroj na analýzu kľúčových slov – Mabidac.
Obsahový guru
Janka vyniká pri obsahových auditoch. Je našou odborníčkou na skratky ako E.E.A.T. či YMYL. Výrazne vylepšila naše obsahové audity, ktoré zaručia, že naši partneri budú mať najlepší obsah spomedzi všetkých konkurentov a lepší ako ten od umelej inteligencie.



Čo ju na práci baví
-
Pravá aj ľavá hemisféra
Baví ma, že pracujem aj s analytikou, aj s kreatívou - navrhujem štruktúru webu a odporúčam ako tvoriť kvalitný a zaujímavý obsah.
-
Rôzne druhy podnikania
Do Gradety ma prilákala aj možnosť pracovať pre zaujímavých partnerov. Baví ma detailne spoznávať, čo partner ponúka a ako jeho business funguje.
Blog
Hodnotiace faktory Yandexu
Pred pár dňami unikli hodnotiace faktory z Yandexu. Čo sa týka štruktúry vyhľadávača, ako funguje, čo je MatrixNet, apod., som najlepší článok videl od Michaela Kinga. Ja sa budem venovať len hodnotiacim faktorom.
Ako kupovať spätné odkazy?
Kupovanie spätných odkazov je jedna z možností linkbuildingu, ktorá sa veľmi často využíva v konkurenčných oblastiach SEO. Ide o najľahší, najrýchlejší, ale aj najrizikovejší spôsob, ako získať spätné odkazy. Na čo si dávať pozor?
Aby vám pri SEO bolo rozumieť
Používate výrazy ako pejdža, sajta? Zdá sa vám, že URL, odkaz, stránka a stránky vyjadrujú to isté? Myslíte si, že výraz "mapa stránok" je jednoznačný? Neviete, aký je rozdiel medzi externým a spätným odkazom? Tak tento článok je pre vás.