Obsah (nie len) pre linkbuilding

Erika presne vie, aký obsah tvoriť, aby získaval spätné odkazy a aby sa presadil vo výsledkoch Googlu. Vedie copywriterov k tomu, aby písali najlepšie články. Hľadá win-win situácie aj pre odkazujúci, aj pre odkazovaný web.

Kreatíva

Je náš expert na grafiku a všeobecne vizuálny obsah. Ak sa na niečo treba pozrieť inak ako optikou dát, obraciame sa na ňu. Myslí out-of-the-box.

Obsahový expert

Erika má cit pre obsah, na ktorý by majitelia webov chceli odkazovať. Pozná snáď celú slovenskú blogovú sféru a má dobré vzťahy s viacerými majiteľmi webov. Navyše obohacuje články a stránky o grafiky, obrázky, videá a zvyšuje tak šancu na ich úspešnú propagáciu. Jej obľúbenými nástrojmi sú Canva a Midjourney.

Weber
Satur
PC expres
Apetit Online

Čo ju na práci baví

  • Nekonečné informácie

    Pri tvorbe redakčných plánov a linkbuildingu sa venujem rôznym témam, kde sa každý deň dozviem niečo nové a mám skoro o všetkom prehľad.

  • Voľná ruka

    Baví ma, že nemusím dodržiavať presné pravidlá a pre každého klienta vždy vymýšľame niečo nové, inovatívne nápady, kde môžem zapnúť kreativitu na plné obrátky.

Blog

Hodnotiace faktory Yandexu

Pred pár dňami unikli hodnotiace faktory z Yandexu. Čo sa týka štruktúry vyhľadávača, ako funguje, čo je MatrixNet, apod., som najlepší článok videl od Michaela Kinga. Ja sa budem venovať len hodnotiacim faktorom.

01.02.2023

Čítať ďalej

Ako kupovať spätné odkazy?

Kupovanie spätných odkazov je jedna z možností linkbuildingu, ktorá sa veľmi často využíva v konkurenčných oblastiach SEO. Ide o najľahší, najrýchlejší, ale aj najrizikovejší spôsob, ako získať spätné odkazy. Na čo si dávať pozor?

01.12.2020

Čítať ďalej

Aby vám pri SEO bolo rozumieť

Používate výrazy ako pejdža, sajta? Zdá sa vám, že URL, odkaz, stránka a stránky vyjadrujú to isté? Myslíte si, že výraz "mapa stránok" je jednoznačný? Neviete, aký je rozdiel medzi externým a spätným odkazom? Tak tento článok je pre vás.

13.10.2020

Čítať ďalej