
Iveta Komendová
Linkbuilding
Nikto nemá takú úspešnosť v získavaní spätných odkazov ako Ivet. Je to náš outreach expert.
Reputačný manažment
Začína to najmä dobrými službami. Ale pokračuje to s Ivet. Presvedčí spokojných zákazníkov, aby to dali najavo aj online.
Linkbuildingový mág
Ivet má bohaté skúsenosti s oslovovaním potenciálnych odkazovateľov. Posiela také emaily, aké by sama chcela dostávať. Okrem toho, pomáha značkám s ich online reputáciou.




Čo ju na práci baví
-
Všeobecný rozhľad
Som veľmi rada, že získavam všeobecný rozhľad z článkov, s ktorými sa denne stretávam pri linkbuildingu.
-
Tvorba nových stratégií
Baví ma, že sa môžem spolupodieľať na tvorbe nových stratégií, robených na mieru každému klientovi.
Blog
Hodnotiace faktory Yandexu
Pred pár dňami unikli hodnotiace faktory z Yandexu. Čo sa týka štruktúry vyhľadávača, ako funguje, čo je MatrixNet, apod., som najlepší článok videl od Michaela Kinga. Ja sa budem venovať len hodnotiacim faktorom.
Ako kupovať spätné odkazy?
Kupovanie spätných odkazov je jedna z možností linkbuildingu, ktorá sa veľmi často využíva v konkurenčných oblastiach SEO. Ide o najľahší, najrýchlejší, ale aj najrizikovejší spôsob, ako získať spätné odkazy. Na čo si dávať pozor?
Aby vám pri SEO bolo rozumieť
Používate výrazy ako pejdža, sajta? Zdá sa vám, že URL, odkaz, stránka a stránky vyjadrujú to isté? Myslíte si, že výraz "mapa stránok" je jednoznačný? Neviete, aký je rozdiel medzi externým a spätným odkazom? Tak tento článok je pre vás.