Čím vám vieme pri tvorbe obsahu pomôcť?
-
Copywriting
Či je to písanie článkov, produktové popisy alebo popisy služieb, naše texty sú silno orientované na cieľ uspokojiť čitateľa a nasmerovať ho ku tomu, čo je cieľom webu.
-
Obrázky
Nafotíme vlastné obrázky pre použitie do článkov alebo na produktové stránky tak, aby ukazovali, že máte priamu skúsenosť s informáciou, produktom alebo službou.
-
Videá
Natočíme video návod alebo prezentačné video tak, aby zachytávali, že ste expert pre danú oblasť.
Tvorba obsahu zahŕňa
-
mini-analýza kľúčových slov
-
konkurenčná analýza
-
napísanie textu
-
tvorba grafov, infografík, PDF
-
fotenie jedinečných obrázkov
-
natáčanie užitočných videí
-
návrh title-ov, hlavného nadpisu, či URL
-
interné odkazovanie
Výsledkom služby je, že sa na vaše stránky pozrieme, ako sa na ne pozerajú zákazníci a úpravy, ktoré navrhujeme v auditoch a analýzach, na web aj zapracujeme. Budete mať najlepší obsah spomedzi konkurentov a lepší, než čo umelá inteligencia dokáže vygenerovať.
Orientačný cenník
Typická služba | Cena |
---|---|
Článok od A po Z | 200-500 € + DPH |
Obsah pre kategóriu eshopu | 50-200 € + DPH |
Obsah pre produktovú stránku | 50-200 € + DPH |
Časté otázky
Aký bude efekt pre moje webové stránky?
Obsahové SEO sa týka aj malých, aj veľkých webov. Obvykle sa úpravou obsahov vstupných stránok dá zvýšiť organická návštevnosť o desiatky percent. Napísaním nového článku zacielime úplne nové hľadania.
Kto zapracuje odporúčané zmeny na webových stránkach?
Ak nám dáte prístupy do redakčného systému, tak zmeny alebo nový obsah zapracujeme na web priamo my. Ale môžeme vám ich aj poslať a nahodíte si ich sami.
Dá sa služba objednať aj bez predošlých SEO analýz?
Áno, dá. V takom prípade ale neručíme za výsledok, pretože nevieme, či robíme najefektívnejšie úpravy.
Viete mi pomôcť aj čiastočne?
Áno. Veľakrát stačí, aby sme spracovali šablónu obsahu (šablónu produktových informácií, či kategórie produktov, apod.) a potom si to viete ďalej robiť sami.
Ako budem vedieť, nakoľko mi to pomohlo?
Ak je služba pravidelná, resp. väčšieho rozsahu, priamo naše aktivity vyhodnocujeme. Zväčša pomocou analytických nástrojov Google Analytics a Google Search Console.
Používate pri prácach AI (umelú inteligenciu)?
Áno, ale nie tak, ako si myslíte. Nechať umelej inteligencii napísať celý článok nevzbudzuje v čitateľoch dôveru, neobsahuje priamu skúsenosť a ani nepreukazuje expertízu. Také texty potom nefungujú ani vo výsledkoch Googlu, ani na používateľov.