Značka v title-och

Značka v title-och

Na stránke o title-och a SEO uvádzam, že by title každej stránky mal obsahovať značku-brand-doménu. Exot na vlastnej koži okúsil, že brand môže byť v title-y „navyše“ a že vlastne môže spôsobovať nižšiu návštevnosť z vyhľadávačov.

Na SEO muške – NewYorkCity.sk a medzera na trhu

Na SEO muške – NewYorkCity.sk a medzera na trhu

Bolo mi vyčítané, že sa blog stáva útočným a pesimistickým. Takže dnes pochvala… Embuck vytvoril web New York City, na ktorom je vidieť, že:

V kalných vodách PageRanku

V kalných vodách PageRanku

Nové zistenie o PageRank sculptingu: Vraj už vyše roka nepracuje tak, ako sa predpokladalo. Vraj pridaním nofollow atribútu na odkaz sa neušetrí žiadny PageRank pre ostatné ne-nofollow odkazy na danej stránke. Malo by to naznačovať, že PageRank sculpting nefunguje, to však nikto netvrdí!

Na SEO muške – Autobazar.sk a PR článok

Na SEO muške – Autobazar.sk a PR článok

Píšem Autobazar.sk, pretože jemu má PR (aby bolo jasno Public Relations, nie Page Rank) článok pomôcť, bol však uverejnený na Cestovanie.sk a oba weby vlastní slovenský internetový gigant Azet. PR článok má názov: Taliansko a Chorvátsko? Jednoznačne autom

Wolfram Alpha – náš nový super-vyhľadávač?

Wolfram Alpha – náš nový super-vyhľadávač?

Toto je reakcia na niektoré ohlasy z Twittera a blogov na nový vyhľadávač Wolfram Alpha. Čo všetko tento vedomostný počítač (computational knowledge engine) dokáže, si musíte vyskúšať sami, ja sa vyjadrím k tomu, prečo si nemyslím, že by Wolfram Alpha nahradil, či narušil hegemóniu Googlu.

Persona marketing na SEOchate

Persona marketing na SEOchate

V persona marketingu sa tvoria tzv. persóny – fiktívne postavy, ktoré reprezentujú jednotlivé typy používateľov web stránok. Na základe nich sa dá mnohé dozvedieť o tom, ako stránky používajú, ako, kedy a prečo nakupujú.

V definícii SEO máme jasno!

V definícii SEO máme jasno!

SEO na Slovensku sa pohlo vopred, no… skôr niekam do boku. Niežeby sa už nevyskytovali bludy ako pred dvomi rokmi, tie tu stále sú. Ale aspoň už máme jasno v tom, čo skratka SEO znamená.

Ako nespúšťať jazykové mutácie

Ako nespúšťať jazykové mutácie

Pri webe s globálnym zameraním je preklad do cudzích jazykov účinným prostriedkom k získaniu ďalšej dobrej návštevnosti. Väčšinou sa dodatočné jazyky spájajú s nižšou konkurenciou, stále signifikantným množstvom hľadaní a pomerne nízkymi nákladmi (v porovnaní s tvorbou nového obsahu sú preklady lacnejšie). Sú tu však dôvody, kedy sa pridanie dodatočných jazykových mutácií neoplatí.

Na SEO muške – Informatizácia.sk a prístupnosť

Na SEO muške – Informatizácia.sk a prístupnosť

Tentoraz pojmeme SEO mušku trochu netradične a budeme sa venovať prístupnosti webových stránok. Štátne weby by mali od 1. júna 2008 dodržiavať štandardy prístupnosti (PDF, 202 kB). Stav dodržiavania je však mizerný a v blízkej budúcnosti sa to reálne nezlepší.

Úloha manuálnych hodnotení vo vyhľadávačoch

Úloha manuálnych hodnotení vo vyhľadávačoch

Znovu sa na blogoch objavili teórie vychádzajúce z pomerne starého tajného googlovského dokumentu, o ktorom písal trebárs Aaron Wall už v marci 2008. Dokument si môžete mylne vysvetliť ako priame posúvanie webov nahor a dole podľa hodnotení rater-ov. Pravdepodobne vám nijak nedokážem, že mám pravdu (nepracujem pre Google :)), ale posúďte sami, či môj názor

Najčítanejšie články

Slovenské SEO fórum

Založil som slovenské SEO fórum na subdoméne forum.seochat.sk, takže ktokoľvek má otázky ohľadom optimalizácie pre vyhľadávače alebo všeobecne o internetovom marketingu, feel free prihlásiť sa a pýtať sa. Rovnako tak pozývam všetkých skúsených, ktorí by radi poradili, na (verím) plodnú debatu.

13.11.2007

Čítať ďalej

Slovenské internetové katalógy

Registráciou do katalógov by sa mal začať linkbuilding každého slovenského internetového projektu. Jednak je to asi najjednoduchší spôsob, ako spätné odkazy získať a taktiež sa tým stránka dostane do povedomia Googlu, ako aj samotných používateľov.

15.08.2008

Čítať ďalej

Home office: tipy ako pracovať z domu z 13-ročnej praxe

Práca z domu alebo home office je pre mnohých vysnívaná kancelária, ktorú si ale často idealizujú. Ako môžete byť produktívny aj z domáceho prostredia vám poradí človek, ktorý pracuje z domu už 13 rokov, Tibor Peták.

04.05.2020

Čítať ďalej