SEO blog
Blogujeme o SEO a internetovom marketingu od roku 2007.

Na SEO muške – Živé.sk a title
Kvôli jednému technickému problému (napísaný, ale neuverejnený článok v auguste) a jednému časovému (doháňanie povinností po príchode z Indonézie) sme zaostali v rubrike Na SEO muške o dva mesiace/o dva články. Aby sme to dohnali, mesiac október bude venovaný trom SEO muškám. Začneme s tou Živšou…

České vyhľadávanie sa otriasa v základoch
Dejú sa to veci na českej scéne… zmeny na všetkých frontoch.

Dynamické vs. statické URL, Google WTF?
Nestačím sa diviť, čo to Google vypustil z huby. Vyberám tie šťavnatejšie časti, i keď odporúčam prečítať celé.

Martin Vasko: O písaní textov pre web
Istotne ste sa už pozastavili pri tom ako vás na webe viedol text po stránke až k cieľu – objednávke. Copywriting alebo po slovensky písanie textov sa však zaoberá okrem iného aj sloganmi, textami reklám, tlačovými správami a dokonca aj hovorený text v rozhlase môže písať copywriter.

Slovenské internetové katalógy
Registráciou do katalógov by sa mal začať linkbuilding každého slovenského internetového projektu. Jednak je to asi najjednoduchší spôsob, ako spätné odkazy získať a taktiež sa tým stránka dostane do povedomia Googlu, ako aj samotných používateľov.

Juraj Sasko: Oplatí sa registrovať do internetových katalógov?
Na internete sa téma registrácie do internetových katalógov pretriasala už miliónkrát. Každý internetista či SEO expert má na to iný názor. Jedni tvrdia, že je to zbytočná strata času, iní si myslia, že svoje opodstatnenie a význam má.

Na SEO muške – Vybrali.sme.sk a koncová lomka v URL
25-ty deň v mesiaci vyzerá byť tým pravým pre mesačník Na SEO muške. Minulý diel mal pozitívny ohlas, takže sme tu zas a pokúsime sa vyriešiť jeden SEO problém jedného známeho webu.

Profesionálna deformácia
Vždy som sa smial komukoľvek, kto sa prejavoval profesionálne tam, kde nemal. Kamarát, povolaním čašník, automaticky zozbieral poháre v bare, kde nerobil. Kamarátka, povolaním HR (rozumej human resources = ľudské zdroje) pracovníčka, poúčala človeka, ktorý s ňou robil pohovor do novej práce, ako ten pohovor viesť :). Ale ako sa prejavuje profesionálna deformácia u ľudí okolo webu? Mám niekoľko príkladov...

Google indexuje flash
Google ohlásilo "improved flash indexing". Indexáciou textu a odkazov vo flash súboroch sa Google dostane k veľkému množstvu dodatočných informácií a môže ich svojim používateľom efektne servírovať. Osobne som si takýto krok nikdy neprial, môže totiž narobiť viac škody než úžitku. Argumentov je niekoľko...

Na SEO muške – Mediálne.sk a štruktúra title-ov
Keďže sme tu zatiaľ nemali žiadnu rubriku, spúšťam: Na SEO muške. Na SEO mušku si zoberieme vždy známy web a preberieme jeden nedostatok, ktorého oprava by rezultovala vo vyššiu návštevnosť z vyhľadávačov. Predbežne by som túto rubriku vyhlásil za mesačník.
Najčítanejšie články
Hodnotiace faktory Yandexu
Pred pár dňami unikli hodnotiace faktory z Yandexu. Čo sa týka štruktúry vyhľadávača, ako funguje, čo je MatrixNet, apod., som najlepší článok videl od Michaela Kinga. Ja sa budem venovať len hodnotiacim faktorom.
Linkbait alebo ako upútať pozornosť spätných odkazov
Predošlý blogpost o zaujímavom výsledku v Google vyhľadávaní bol uverejnený aj na stránkach blackhole.sk. V komentári k tomu článku sa niekto rozdrapoval, že prečo sa niekto zo SEO zase pletie do politiky, že takých volovín nájsť vo vyhľadávaní plno a že keby chcel, môže o takých napísať aj on. Ale „vraj“ sa nezníži na takú
Ako kupovať spätné odkazy?
Kupovanie spätných odkazov je jedna z možností linkbuildingu, ktorá sa veľmi často využíva v konkurenčných oblastiach SEO. Ide o najľahší, najrýchlejší, ale aj najrizikovejší spôsob, ako získať spätné odkazy. Na čo si dávať pozor?