Diplomová práca o SEO

Diplomová práca o SEO

Tak a všetci sme vybarcampovaní… môžeme pokračovať v práci. Názov tohto článku sa vám môže zdať ako science fiction (sci-fi), ale prekvapím vás… o SEO sa naozaj zaujímajú už aj na akademickej pôde. Diplomku na tému SEO napísal môj kolega zo SEOchatu – Andrej Špička (Shaggy) – Katedra knižničnej a informačnej vedy, Filozofická fakulta, Univerzita

BarCamp nebol BarCamp

BarCamp nebol BarCamp

… pretože BarCamp by mal byť menšieho rázu, konkrétnejšieho zamerania a plný žhavých diskusií. Nič z tohto dnes v Bratislave nebolo pravdou. Napriek tomu vám väčšina účastníkov potvrdí, že konferencia/ne-konferencia bola úspešná. Prečo?

Mikrobloging – Twitter alebo Jaiku?

Mikrobloging – Twitter alebo Jaiku?

Mikrobloging (alebo nanobloging) je už dlhšiu dobu populárny spôsob ako udržať kontakt s čitateľmi blogu i v čase medzi uverejňovaním článkov. K tejto forme uverejňovania krátkych postrehov som sa rozhodol len nedávno. Pre skalopevných fandov SEOchat-u odporúčam sledovať aj moje twittorenie.

Duplicitný obsah

Duplicitný obsah

Duplicitný obsah má dve roviny. Jednak sa môžeme baviť o duplicitnom obsahu na úrovni celých stránok alebo na úrovni blokov (kusov textu) a inak o duplikátoch v rámci jedného webu alebo o duplikátoch medzi webmi.

PageRank sculpting – riadenie PageRank toku

PageRank sculpting – riadenie PageRank toku

Podnadpis by vyzeral takto: Najviac diskutovaná SEO technika – riadenie toku PageRanku (PageRank flow) po stránkach. Technika je veľmi kontroverzná, pretože ako jedna z mála nemá žiadne korene v použiteľnosti alebo prístupnosti webových stránok. PageRank sculpting (preklad by mohol byť tvarovanie PageRanku) sa nedá vysvetliť priamym osohom pre užívateľa, preto naháňa u mnohých strach, zaváňa

O čom písať-blogovať?

O čom písať-blogovať?

… položil som si otázku sám sebe. Prišiel som k piatim okruhom: politika, jedlo, šport, cestovanie, sex. (Článok je pre splašených strelcov podľa Misantropovej definície ;).)

SEO nemá budúcnosť? Pch…

SEO nemá budúcnosť? Pch…

Shoemoney, známy svojimi vysokými ziskami z AdSense a dobrými znalosťami internetového marketingu, sa na svojom blogu vyjadril, že SEO nemá budúcnosť. Keďže o Shoemoney-m by som nikdy nepredpokladal, že takýto nonsense napíše z nevedomosti, jediné vysvetlenie je linkbait. Shoemoney vie veľmi dobre, že SEO ľudkovia, ktorí ho čítajú, budú jeho názor vyvracať a hlavne, na

SEO, Google Slovensko, sitelinks, SEOchat.sk, autorita

SEO, Google Slovensko, sitelinks, SEOchat.sk, autorita

Pochopili ste už z nadpisu, o čom chcem informovať? Veta mala znieť nasledovne: Hľadanie kľúčového slova SEO v Google Slovensko dáva sitelinks, SEOchat.sk sa definitívne stáva autoritou v obore.

LSI – latent semantic indexing

LSI – latent semantic indexing

Tento blog začína byť príliš komerčný, dávno som sa nevenoval nejakému pokročilejšiemu SEO. Držiac sa úvah minulého článku o zverejňovaní know-how, reč bude o nie veľmi známej technológii LSI – latentnom sémantickom indexovaní (latent semantic indexing).

Vedľajší efekt boja proti plateným odkazom

Vedľajší efekt boja proti plateným odkazom

Keď prišiel atribút rel=nofollow, aby nás ochránil pred komentárovým spamom a priblblými linkbuilding praktikami, vedľajším efektom bolo, že sa bombardovanie komentárovým spamom zvýšilo. Vysvetlenie je jednoduché… na ten istý efekt pre linkbuilding, aký pred tým spammer poľahky dosiahol, bola už potreba najať robotov-ťažkoodencov, ktorí spamovali všade a veľa.

Najčítanejšie články

Hodnotiace faktory Yandexu

Pred pár dňami unikli hodnotiace faktory z Yandexu. Čo sa týka štruktúry vyhľadávača, ako funguje, čo je MatrixNet, apod., som najlepší článok videl od Michaela Kinga. Ja sa budem venovať len hodnotiacim faktorom.

01.02.2023

Čítať ďalej

Slovenské SEO fórum

Založil som slovenské SEO fórum na subdoméne forum.seochat.sk, takže ktokoľvek má otázky ohľadom optimalizácie pre vyhľadávače alebo všeobecne o internetovom marketingu, feel free prihlásiť sa a pýtať sa. Rovnako tak pozývam všetkých skúsených, ktorí by radi poradili, na (verím) plodnú debatu.

13.11.2007

Čítať ďalej

Ako kupovať spätné odkazy?

Kupovanie spätných odkazov je jedna z možností linkbuildingu, ktorá sa veľmi často využíva v konkurenčných oblastiach SEO. Ide o najľahší, najrýchlejší, ale aj najrizikovejší spôsob, ako získať spätné odkazy. Na čo si dávať pozor?

01.12.2020

Čítať ďalej