SEO blog
Blogujeme o SEO a internetovom marketingu od roku 2007.
Márny pokus o Google bombu
Tomáš Bella aka Perohryz si nedávno vylieval zlosť na svoju banku, ktorá od neho vyberá podľa neho nehorázne poplatky. Radí pri tom, aby všetci húfne odchádzali do novej mBank, ktorá je bezpoplatková. Nebudem sa zaoberať tým, aké pravé či ľavé pohnútky mal pre túto perfektnú reklamu pri nástupe mBanky, je to jeho vec.
WordPress pluginy nielen pre SEO
WordPress je vynikajúci blogovací publikačný systém už sám o sebe. Čo ho ale robí perfektným, je to množstvo neuveriteľne užitočných pluginov s ešte neuveriteľnejšou ľahkosťou inštalácie. Rád by som zistil, aké pluginy používate vy… preto začnem od seba a očakávam, že bude niekoľko ďalších nápadov v komentároch. Mojich TOP 8 WordPress pluginov sa dá rozdeliť
Slovenské SEO fórum
Založil som slovenské SEO fórum na subdoméne forum.seochat.sk, takže ktokoľvek má otázky ohľadom optimalizácie pre vyhľadávače alebo všeobecne o internetovom marketingu, feel free prihlásiť sa a pýtať sa. Rovnako tak pozývam všetkých skúsených, ktorí by radi poradili, na (verím) plodnú debatu.
Htaccess polopaticky – riešenie problému s duplicitami
Canonical issue (problém s kanonickými URL) má web v prípade, keď má na viacerých URL adresách totožný obsah. Pomenovanie pochádza od slova canonicalization, ktorým sa v Google označuje problém výberu z niekoľkých URL adries s rovnakým obsahom.
SEO report zadarmo: Posledná šanca!
Neviem, koľkí z Vás si klikli aj ďalej z tohto blogu na stránku o službách SEOchat.sk… Ale tí, čo to spravili, zistili, že ponúkam onpage SEO report zadarmo. Pravdou to už dlho nebude, pretože promo akcia SEOchat.sk sa končí!
Pravda o využití meta description
Pred tým, než sa pustím do meta description, nejde nespomenúť jeho súrodenca meta keywords. Väčšine webdizajnérov už chvalabohu došlo, že tento tag je úplne zbytočný. Všetky normálne vyhľadávače totiž meta keywords už dávno ignorujú! Pridávanie tohto tagu na stránky je mrhanie času, peňazí a niekoľkými byte-ami stránky.
Predávanie odkazov vám nezníži Pagerank…
… pokiaľ odkazy predávate rozumne, tj. priamo. Pôvodne som sa o tomto ani nechcel zmieňovať, pretože sa to týka len malej časti slovenskej SEO komunitky. Článok Danny Sullivana, kde mimochodom Danny pravdepodobne kvôli linkbaitingu dosť preháňal, však vyvolal nečakanú reakciu slovenských blogerov a to už musím reagovať aj ja :).
Google index je naozaj minty fresh
Pred časom sa Matt Cutts vystatoval, že Google index je minty fresh. Vtedy som si hovoril, no dobre dobre… super, sme radi. Nebral som to ako závratnú udalosť. Lenže dnes som musel objaviť, že niektorým to môže spôsobiť menší hlavolam :))).
Ako kúpiť hotové web stránky
Práve som kúpil kvalitný web. Napadlo ma, že sa podelím o info, ako a prečo som ho kúpil. Najprv, prečo to vlastne robiť… Aké sú výhody kúpy webu oproti vývoju nového? Sú to ušetrené náklady = náklady na tvorbu a propagáciu nového webu + ušlý zisk z toho, že nový web nezarába ihneď (tzv. opportunity
Google sandbox existuje!
Anglické sandbox sa dá do slovenčiny preložiť ako pieskovisko. V SEO terminológii to ale znamená niečo iné, i keď metaforicky veľmi podobné. Sandbox je názov pre jav v Google vyhľadávaní, ktorý sa prejavuje tak, že nové, práve vzniknuté stránky sa nevedia po určitý čas umiestniť na top pozíciách, aj keď by na to možno mali.
Najčítanejšie články
Slovenské SEO fórum
Založil som slovenské SEO fórum na subdoméne forum.seochat.sk, takže ktokoľvek má otázky ohľadom optimalizácie pre vyhľadávače alebo všeobecne o internetovom marketingu, feel free prihlásiť sa a pýtať sa. Rovnako tak pozývam všetkých skúsených, ktorí by radi poradili, na (verím) plodnú debatu.
Hodnotiace faktory Yandexu
Pred pár dňami unikli hodnotiace faktory z Yandexu. Čo sa týka štruktúry vyhľadávača, ako funguje, čo je MatrixNet, apod., som najlepší článok videl od Michaela Kinga. Ja sa budem venovať len hodnotiacim faktorom.
Ako kupovať spätné odkazy?
Kupovanie spätných odkazov je jedna z možností linkbuildingu, ktorá sa veľmi často využíva v konkurenčných oblastiach SEO. Ide o najľahší, najrýchlejší, ale aj najrizikovejší spôsob, ako získať spätné odkazy. Na čo si dávať pozor?