Úloha analýzy kľúčových slov

  1. Nájsť výrazy, na ktoré sa zabudlo

    Ak nejaké výrazy necielite (zväčša je ich viac ako tie, ktoré cielite), je to rýchla príležitosť na zvýšenie návštevnosti a konverzií.

  2. Vytvoriť informačnú architektúru webu

    Zistíme, aké stránky by ste mali vytvoriť a kde presne majú byť v štruktúre webu umiestnené. Z toho priamo vychádzajú aj odporúčania pre zlepšenie internej navigácie.

  3. Optimalizácia HTML elementov a kľúčové slová

    Nastavíme HTML elementy stránok ako URL, title, nadpisy a ďalšie pre každú stránku zvlášť. Povieme vám aj, ktoré kľúčové slová treba na daných stránkach použiť.

Návrh webu obsahuje

  • detailný prieskum kľúčových slov, väčšinou tisícok relevantných výrazov

  • dolovanie a dopočítanie KPI pre kľúčové slová a klasifikačná analýza

  • návrh informačnej architektúry webu pomocou vlastného nástroja Mabidac

  • odporúčania pre nové podstránky a nový obsah, aj s priorizáciou

  • presné znenie HTML elementov pre každú stránku zvlášť

  • presné znenie výrazov, ktoré majú byť použité v texte daných stránok

  • odporúčania pre úpravu internej navigácie

  • a iné dielčie zistenia, napr. kde otvoriť kamennú predajňu

Výsledok analýz je Excel tabuľka s presnými odporúčaniami, aké stránky by bolo vhodné vytvoriť a ako ich presne nastaviť, aby efektívne cielili svoje kľúčové slová.

Orientačný cenník

Rozsah webuCena bez DPH
Malý webový projekt (do 20 stránok)1 000 €
Stredne veľký webový projekt1 500 - 2 500 €
Veľký webový projekt (tisícky stránok)2 500 € a viac

Časté otázky

Aký bude efekt pre moje webové stránky?

Táto služba má väčšinou najlepší efekt, čo sa týka veľkosti prínosu a rýchlosti zapracovania. Priemerné zlepšenie je viac o 100% organickej návštevnosti či konverzií z nej.

Koľko trvá vypracovanie analýzy kľúčových slov a návrhu webu?

Výsledky obdržíte v závislosti od náročnosti do 4-6 týždňov.

Kto zapracuje odporúčané zmeny na webových stránkach?

Mnohé práce z výsledkov analýzy kľúčových slov sú len copy-paste – napr. znenie title-ov pre jednotlivé podstránky sú presne vypísané, len ich treba nahrať do redakčného systému. Správcovia webových stránok ale budú musieť nastaviť nové podstránky webu. Copywriteri budú vedieť, čo majú písať a aké výrazy zapracovať do textov. Menej sa to týka programátorov a webdizajnérov, ale môžu nejaké dielčie práce vyplynúť aj pre nich. Ak pracujete na linkbuildingu, takáto analýza pomôže aj vašim linkbuilderom.

Je k tejto službe aj podpora pri zapracovaní?

Áno. V cene služby je aj 3-mesačná podpora.

Viete mi odporúčania zapracovať na webové stránky?

Záleží, aké práce z analýzy vyplynú. Prípadné programátorské zmeny, bohužiaľ, nie. Ale vieme pomôcť napr. s copywritingom.