Úloha analýzy kľúčových slov
-
Nájsť výrazy, na ktoré sa zabudlo
Ak nejaké výrazy necielite (zväčša je ich viac ako tie, ktoré cielite), je to rýchla príležitosť na zvýšenie návštevnosti a konverzií.
-
Vytvoriť informačnú architektúru webu
Zistíme, aké stránky by ste mali vytvoriť a kde presne majú byť v štruktúre webu umiestnené. Z toho priamo vychádzajú aj odporúčania pre zlepšenie internej navigácie.
-
Optimalizácia HTML elementov a kľúčové slová
Nastavíme HTML elementy stránok ako URL, title, nadpisy a ďalšie pre každú stránku zvlášť. Povieme vám aj, ktoré kľúčové slová, resp. témy treba na daných stránkach použiť.
Návrh webu obsahuje
-
detailný prieskum kľúčových slov, väčšinou tisícok relevantných výrazov
-
dolovanie a dopočítanie KPI pre kľúčové slová a klasifikačná analýza
-
návrh informačnej architektúry webu pomocou vlastného nástroja Mabidac
-
odporúčania pre nové podstránky a nový obsah, aj s priorizáciou
-
presné znenie HTML elementov pre každú stránku zvlášť
-
presné znenie výrazov, ktoré majú byť použité v texte daných stránok
-
odporúčania pre úpravu internej navigácie
-
a iné dielčie zistenia, napr. kde otvoriť kamennú predajňu
Výsledok analýz je excel tabuľka s presnými odporúčaniami, aké stránky by bolo vhodné vytvoriť a ako ich presne nastaviť, aby efektívne cielili svoje kľúčové slová.
Orientačný cenník
Rozsah webu | Cena |
---|---|
Malý webový projekt (do 20 stránok) | 1 000 € + DPH |
Stredne veľký webový projekt | 1 500 - 2 500 € + DPH |
Veľký webový projekt (tisícky stránok) | 2 500 € + DPH a viac |
Časté otázky
Aký bude efekt pre moje webové stránky?
Táto služba má väčšinou najlepší efekt, čo sa týka veľkosti prínosu a rýchlosti zapracovania. Priemerné zlepšenie po zapracovaní je okolo +200% organickej návštevnosti či konverzií z nej. Navyše naše analýzy pomáhajú aj správcom PPC kampaní.
Koľko trvá vypracovanie analýzy kľúčových slov a návrhu webu?
Výsledky obdržíte v závislosti od náročnosti do 4-6 týždňov.
Kto zapracuje odporúčané zmeny na webových stránkach?
Mnohé práce z výsledkov analýzy kľúčových slov sú len copy-paste – napr. znenie title-ov pre jednotlivé podstránky sú presne vypísané, len ich treba nahrať do redakčného systému. Správcovia webových stránok ale budú musieť nastaviť nové podstránky webu. Copywriteri budú vedieť, čo majú písať a aké výrazy zapracovať do textov. Menej sa to týka programátorov a webdizajnérov, ale môžu nejaké dielčie práce vyplynúť aj pre nich. Ak pracujete na linkbuildingu, takáto analýza pomôže aj vašim linkbuilderom.
Je k tejto službe aj podpora pri zapracovaní?
Áno. V cene služby je aj 3-mesačná podpora.
Viete mi odporúčania zapracovať na webové stránky?
Záleží, aké práce z analýzy vyplynú. Prípadné programátorské zmeny, bohužiaľ, nie. Ale vieme pomôcť napr. s copywritingom.